Bemutató Autók >> Fiat Bravo


Új logóval száguld a Fiat


Az új Bravo hűtőmaszkján hivatalosan is bemutatták a nagyközönségnek a cég megváltozott filozófiáját reprezentáló új Fiat logót, amit ezentúl valamennyi Fiat modell viselni fog.
Az új logo gyakorlatilag a sikeresen szereplő modellpalettához igazodik (gondoljunk csak az új Panda és a Grande Punto bevezetésére), és arra hivatott, hogy jól láthatóan szimbolizálja azt a fordulópontot, ami a Fiat életében bekövetkezett.
A Fiat új szimbóluma a RobilantAssociati (márkatanácsadással valamint stratégiai design-tervezéssel foglalkozó ügynökség) és a Fiat Style Centre együttműködésében született, az 1931 és 1968 között sikeresen szereplő logo továbbfejlesztéseként. A FIAT szó függőlegesen megnyújtott betűi egy rubinvörös háttérből emelkednek ki, az egész felületet egy krómozott, ovális ívelésű fémkeret szegélyezi. A háromdimenziós effekt a technológia, olasz design, dinamizmus és markáns egyéniség négyes elvét közvetíti, miközben a régi, kerek logo világát idézi (fehér betűk kék háttér előtt, babérlevelek által körbefogva), amely éveken át azonosította az erőteljes, kimagasló teljesítményt nyújtó Fiat modelleket.
A múlt újraértelmezése, a hagyományok újrahangolása, folyamatosság a megújulásban: ezt kommunkiálja az erőteljes megjelenésű, új logo. A Fiat a jövőre fokuszál, ugyanakkor történelmi identitására is büszke. Az új logo két fő eleme (a pajzsforma és a vörös szín) az 1931-es Fiat 524-est idézi, amely elsőként viselte az új, hűtőrácsba integrálódó, négyszögletű logót, amit stilisztikai, ugyanakkor aerodinamikai szempontok szerint, függőleges elemekkel ellátott pajzsformára terveztek.
Az új Fiat logo összegzi annak az olasz cégnek a küldetését, amely immár több mint száz éve gyárt gyönyörű autókat, hogy életünk napról napra élvezetesebb legyen.


Hírek
B&Kheer